Träningslista vecka 7

Veckans pass

Måndag: Styrketräning med fokus på dragövningar

Tisdag: Intervallpass på löpbandet

Onsdag: En mils löpning ute med hundarna

Torsdag: Styrketräning med fokus på pressövningar och mage

Fredag: 18km skate!

Veckans träningskompis

Samma samma som förra veckan, tränar mest själv om inte hundarna hänger på!

Veckans bästa träning

Dagens pass på skidorna! Dåligt glid men så skönt att få flyga fram! Assar var så rolig att ha med på första milen (Troll var däremot hemskt osugen på att springa idag).

Veckans ”i lurarna”

Jag har även i veckan lyssnat på framgångspodden, både gamla och nya avsnitt med bl.a. Veronica Hedenmark och Kajsa Bergqvist.

Veckans motgång

Tog så illa vid mig på ett möte på tisdagsmorgonen då jag egentligen är ledig så mina planer på att sticka ut med hundarna efteråt ströks. For och jobbade efter sprinten på Tv:n, ryckte upp mig och sprang 30 min på löpbandet till slut ändå! Vinst till slut ändå!

Veckans reflektion

Jag har funderat mycket på människors sätt att agera och reagera. Varför är vi så snabb på att döma? Jag har tänkt mer och mer på att fundera på varför en människa säger eller agerar på ett visst sätt. Kanske fler borde sätta sig in i andras situationer innan de dömer? Det finns så mycket i en människas ryggsäck som påverkar och man borde tänka till innan man så snabbt dömer. Bara en reflektion från min sida!

Veckans hell yeah

Onsdagens alla hjärtans dag med matlagning och soffmys tillsammans med min stora kärlek ❤

Veckans helgträning

Lördag: Jag planerar in ett benpass,en känns inte benen pigg blir det nog en vilodag och långpromenad

Söndag: Skidåkning!

Veckans extra

Jag längtar till imorgon kväll och att den här arbetsveckan är över. Den har varit lång och innehållit allt för många timmar. Hoppas att det dröjer till nästa gång!

Lämna en kommentar