Lördag

DSC_1276

I morse vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, så jag hann både äta frukost och rasta hundarna lite snabbt innan skidåkningen började. Vilket lopp Charlotte Kalla och Ebba Andersson gjorde! Gåshuden på kroppen var bara ett faktum då Kalla gick i mål.

Efter OS-guldet var jag ju bara tvungen att fara ut i spåret själv. Det tror jag inte att jag var ensam om heller att tänka då jag träffa på ovanligt mycket folk längs med skidspåret! Först åkte jag med Assar och därefter med Troll så dagens tur slutade på 25km.

DSC_1284

Titta så fina tulpaner och ljuslyktor jag fick i födelsedagspresent när Victor mormor, föräldrar och lillebror var här och firade mig i veckan!

DSC_1299

Victor har nu åkt till Borgafjäll på 60-års kalas, och för mig blir det en lugn dag. Jag ska åka ut till Amira en sväng och sedan blir det en väldigt lugn kväll. Imorgon börjar ju herrarnas lopp 7.15 redan. Får se om jag orkar kliva upp tills dess.

Ha en fin helg!

Lämna en kommentar